tirsdag den 11. november 2014

lerskåle og sarte stjerner til julemarked

 
Jeg er i gang med de sidste krampetrækninger i forbindelse med julemarkedet i Musicon, Roskilde i weekenden 29.-30. november. Disse fine og skrøbelige skåle er kommet ud af processen bl.a. De er lavet i selvhærdende ler trykt med diverse knapper, kageprægere og -udstikkere for derefter at blive bemalet med akrylmaling for til sidst at blive lakeret. Det er også blevet til lidt ekstra julepynt eller blot pynt til grene året rundt. 
Jeg glæder mig en hel del, da det ser ud til at blive et meget julehyggeligt marked med kor, værksteder og et væld af spændende butikker. Check det selv ud her : Musicon
Udover pynt har jeg da også mine tegninger og serigrafiske tryk med :)

 

 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar