torsdag den 4. september 2014

Marked på Birkelundgaard

Jeg føler mig så godt tilpas med at være blevet "butiksindehaver", at jeg gentager succesen fra Boxland.
På søndag 7. september er jeg kommet med på Birkelundgaards kunsthåndværker-marked i forbindelse med Vestegnens kulturuge. Dette er et lidt andet segment end Boxlands, men det ser jeg kun som en oplevelse. Jeg er slet ikke færdig med at stå med mine ting og sælge ud. Til gengæld har jeg tænkt meget over, hvilke ting jeg skal have med til forskellige markeder, hvem der opsøger den specifikke begivenhed, og hvordan jeg passer ind netop dér, og hvad jeg skal have med og hvad jeg ikke skal have med OG ikke mindst, hvor jeg skal udvikle mig hen fremover.

F.eks. har jeg fået den (muligvis) vanvittige idé, at jeg vil prøve at støbe i beton.... altså ganske små ting!

Markedet har åbent mellem kl. 10-15.

Ja, der er mange veje der fører til Rom, og her er en kok. Han har fundet vejen op på taget, hvor han har sine krydderurter :)

(Restauranten i Folkets park i Malmø)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar