tirsdag den 22. april 2014

tryk på drengetrøje str 110



Mens jeg ventede på at påbegynde skole- hjemsamtaler på skolen, kunne jeg lige nå at indkøbe et par trøjer til sønnen i H&M. Nu har den ene så fået et lille tryk på mavsen med navn. Bogstaverne købte jeg som stempler (et alfabetsæt) i Tiger til en 20ér, tror jeg. De stempler ujævnt på stof, og det er jeg fint tilfreds med.
Og så købte jeg i weekenden det fineste serigrafiske tryk i Workshop Cph på Islands Brygge af MyminMy, som nu pryder trappeopgangen med sit enkle motiv. Farverne kommer ikke ordenligt til sin ret her. Jeg forsøger i bedre belysning senere...
Der er sand for dyden mange kreative bloggere som uendelig gavmildt stiller deres arbejder/passioner til skue (og nogen gange til salg) for os andre at blive inspireret af... Jeg tror, det der internet er kommet for at blive!
Og så har jeg også et grønt G, jeg skal i gang med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar