fredag den 4. juli 2014

Fejl er roden til...

... legestue!


Jeg kan ikke brede min hånd ud til et 30 cm bredt og jævnt tryk, så der kom for lidt farve til højre. Jeg desperat-reddede den ved at lægge rammen på igen og tog chancen. Resultat: dobbelttryk. Kasseres.


Jeg kunne godt trykke jævnt på hele bredden, men farven viste sig at være for lys. Kasseres.


Jeg skulle have strøget stoffet først, bl.a.... Kasseres.


Fine tryk, men eksperiment udviklede sig til legestue. Kass... ved ikke rigtigt!




Nå1, Nå2 og Nå3 kalder jeg disse billeder fra legestuen. "Nå, så kan det osse være lige meget. Jeg leger" :)

Og sådan er det. Livet er en legestue. Det er da tåbeligt at have det anderledes. Og så fungerer denne tilgang jo fint som søforklaring. Sønnen syntes i hver fald godt, at han ville have en af dem med kugler i træet.

Ecoline med pust, Ecoline dryp fra højden, Posca tusser og et enkelt serigrafisk tryk.



Og lige pludselig synes man, at den sidder i lige i øjet. En oplagt børneværelses-kandidat!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar