torsdag den 31. juli 2014

Boxland og tilbageblik

Nu er jeg ved at være der, hvor jeg skal se, om andre end mig og mine kan lide mine billeder. Den ukendte frk. Hansen, som jeg kalder hende. På billedhylden står de nyeste ting, som lige skal bestå "god nok" prøven, inden jeg står i min container i Boxland 16.aug., 17.aug., 23.aug. og 24.aug.

Det har været en vidunderlig rejse at komme i gang med at lave serigrafisk tryk, male med Ecoline vandfarve, skære viskelæder tryk, tegne med Molotov og Posca tusser i et omfang der enkelte gange har holdt mig oppe til kl. 24.30 om natten for derefter at sove til kl. 5.30, hvor jeg skulle op og på arbejde (inden sommerferien). Jeg har været i flow.

Det dejlige ved at lave mine billeder har været, at ideerne nogen gange føder de hinanden. Inspiration (big times) fra alle kanter, lyttebøfferne ude, øjnene åbne, farvekombinationer alle vegne. Tænke. Tænke. Tænke. YES, det er sådan det skal være og NO NO, dur ikke.

Du skal være hjerteligt velkommen i containeren ved Carlsberg. Der er restaurant, café, Beach og klatrepark nær ved og meget andet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar