søndag den 22. juni 2014

Fest, skole, billedkunst og ny idé

Vi har været til sommerfest på sønnens kommende skole, hvilket jo er en STOR dag, især for moren. Stort show i skolegården og for den meget langsynede kan jeg fortælle, at viserne på skolens ur er taget af. I like.
I billedkunst blev jeg inspireret til nye projekter. Udstillingen viste trærammer med Storm P opfindelser af genbrugsting og malerier malet med musik akkompagnement og billedterapeut. Jamen det står der altså på skiltet. Og så en god idé til danskklassen med, hvordan man kan gøre selv, INDEN man spørger den travle dansklærer. I like.
Jeg måtte straks hjem og videreudvikle min "boy" efter sådan en begivenhedsrig omgang.











2 kommentarer:

  1. De der storm P opfindelser de er da bare for skønne.

    SvarSlet
  2. Ja, det har du ret i, Marina. Jeg stod lidt og studerede dem i håb om, at jeg kunne regne ud, HVAD det var der foregik. Det var ikke så nemt! Måske det motiverer elevernes innovative anlæg at skulle finde på, selv om det i denne sammenhæng er til ingen verdens nytte.... og godt for det :)

    SvarSlet