fredag den 2. maj 2014

ecoline og tegning til børneværelse


Jeg har lavet et eksperiment med at kombinere først en tus tegning (Molotov) og siden ecoline farver i forventning om, at farverne ville flyde sammen (tus med ecoline). Det skete slet ikke, det fungerede fint. Ecoline farverne flyder naturligvis sammen. Samtidig lægger ecoline farven sig omkring og ikke PÅ tus stregerne.
Motivmæssigt foretrækker jeg mønstre og figurer, der ikke ligner noget specifikt genkendeligt. Men dette bæltedyr er til sønnen.
Han kan nu også godt lide nonfigurative billeder. Det er sket et par gange, at han har "krævet" en af mine billeder ind på sit værelse. Det betragter jeg som en del af hans udvikling af god smag ;) og opdragelse, og så siger jeg selvfølgelig "ja". Blød i sokkerne som man jo er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar