søndag den 11. maj 2014

hjemme hos os...

... har vi for tiden en masse rod. Vores sofavæg har en ret ensidig udstilling, farverig men ensidig, hø hø, og det er ikke sønnen, der sidder på hele sendefladen længere med Lego og stads.



Jeg er heller ikke rigtig kommet i gang med at bruge mit fine arbejdsværelse på 1. sal. Det bliver nærmest brugt som aflastning for gode ideer og diverse materialer.



Jeg bruger nemlig stuen. Det er hyggeligere, men så må mine materialer jo også være, der hvor jeg er, så jeg har en stort hjørne i stuen. Det må der altså komme en ordning på på længere sigt, tænker jeg. Jeg mangler bare liiiiige en god stol, så skal jeg nok.


Og så er Karen Sofie den rette indehaver af sine initialer, endelig.


Molotov tusser med ecoline farver over og en masse opmåling med lineal.

Og min "gamle" venindes datter, en ung og livsduelig pige/kvinde, Natasja, får sit N i de farver, hun godt kan lide, sådan da.


Ecoline farven er helt frisk, derfor krøller papiret endnu. Det skal ligge i pres, når det er tørt og indrammes, og så håber jeg, det falder i hendes smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar